måndag 12 september 2011

OMG vad jag är dålig

Gud det händer för mycket för att jag ska hinna med att få ner allting här. Mycket på jobbet, med Ida, med kompisar.

Jobbet är galet. Är rätt trött i allmänhet på det men det är nog mest för jag har suttit och svarat som en tok idag. Jag får huvudvärk och mot slutet av dagen fick jag nästan panik av ringsignalen som växeln hade.

Ida är galet sött. Vi har "firat" 8 månader och det var väl trevligt. För er som inte vet så var det i fredags. Vi firade den med att Ida åkte hem till sig och fixade med en kaninbur och jag åkte till stan efter jobbet och åt middag med Maula och Dante. Det var väldigt mysigt och jag är väldigt stolt över att jag orkade bära Dante över hela medborgarplatsen och nästan ända fram till stocholm södra. Efter det åkte jag hem och fixade lite innan Ida kom och som 8 månaders present så ***FF*** strippade jag lite för henne haha, hon blev glad iaf ***FF***

Kompisarna är galna, men jag orkar inte gå igenom allt här. Mest galet söta och roliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar