måndag 12 september 2011

The list

Tio första
Första bästa kompis: Jag är inte säker men Tilde tror jag.
Första bil: Ahlgren
Första kärlek: Emil tror jag, i sexårs. Fast egentligen är det nog Ida.
Första husdjur: En fågel vid namn Morgan/Mogge. Som vi döpte efter ett sommarprogram.
Första semester: Elli sa göteborgsresan men jag kommer inte ihåg den... så ingen aning.
Första jobb: Som säljare på InWear i K5.
Första köpta skiva: Vi säger väl Destiny's child - Survivor
Första riktiga kärlek: Ida
Första piercing: Öronen
Första konsert: Robert Broberg (skäms lite)

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: En drink med jordgubbslikör och svartvinbärs bacardi.
Senaste bilfärd: Mamma skjutsade hem mig i fredags. Så tacksam!
Senaste filmen du såg: Morning glory, gud se inte den!
Senaste ringda telefonsamtal: Ringde mamma för att kolla hur det blev med mat idag.
Senaste bubbelbadet: Hos Priebe nån gång.
Senaste spelade CD: Ingen aning!
Senaste kyss: Tror alla hade blivit chockade om jag sa någon annan än Ida, men ska inte chocka någon idag. :)
Senaste gången du grät: Var nära idag, hatar växeln i rotebro!
Senaste måltiden: Pasta :)

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nä, det har jag inte :)
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja, jag vet att det är kliché men föll direkt för Ida.
Fastnat med blicken i någons urringning?: Kanske (A)
Fått ditt hjärta krossat: Definitivt.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Aldrig.
Haft ett one night stand: Nej inte direkt
Busringt till någon: Jorå haha
Kramat en kändis: Inte vad jag vet...

Sju namn du tycker är fula
Pierre, Linn, Renate, Josefine, .

Sex saker du gjort idag
Vaknat med någon jag älskar bredvid mig, svarat på sjukt många samtal, smsat med Ida, ätit kebabgryta, försökt hjälpa en vän, sovit

Fem favoritsaker utan rangordning
Idas mobil som jag lånat,
mitt kontokort,
min digitalkamera,
mitt jesusarmband (inte för att jag är religiös)
min ipod

Fyra personer du kan berätta allt för
Paula, Alex, Madde och Amanda

Tre val
Blått eller rött?
Blått
Sommar eller vinter?
Sommar
Choklad eller chips?
Choklad

Två saker att göra innan du dör
Resa överallt
komma på vad jag vill göra med mitt liv och genomföra det

En sak du ångrar
Att jag inte accepterade mig själv tidigare å allt det där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar